ღღ احساس ســــــبز ღღ

 

 


من عشق را در تو تورا در دل دل را در موقع تپیدن و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم

 

 

من غم را در سکوت سکوت را در شب شب را در بستر و بستر را برای اندیشیدن به
خاطر تو دوست دارم

 

 

  من بهار را به خاطر شکوفه هایش و زندگی را به خاطر زیباییش
و زیباییش را به خاطر تو دوست دارم

 

  من دنیا را به خاطر خدایش خدایی که تورا خلق کرد دوست دارم.

 

 

تا حالا شده شوخی شوخی به چشام نگاه کنی تا بفهمی جدی جدی دوستت دارم؟!

 

 

 

وقتی کسی را دوست دارید
حتی فکر کردن به او باعث شادی و آرامشتان می شود
در کنار او که هستید، احساس امنیت می کنید
حتی با شنیدن صدایش، ضربان قلب خود را در سینه حس میکنید
دوستتـــ دارمــــ


   

 

عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی

و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
چهار شنبه 13 دی 1391برچسب:,| 12:42 |..بهار..| |